Tröttnat på min kamera

Jag vet inte vad som har hänt med mig men senaste tiden har jag blivit fett intresserad av foto. Jag äger ju redan en kamera men den använder jag till typ egofoton och det blir ju inga bra bilder. Vill så gärna ha en fin systemkamera och har typ alltid velat ha. Visst dem är jobbiga och bära på men nu när jag ändå börjat blogga igen skulle det vara rätt najs med en systemkamera. Har tröttnat på min lilla digitalkamera och iphonebilder håller inte alltid. Vill ha bilder i bra kvalité och därför vill jag så gärna ha en systemkamera. Det finns så många fördelar med dom!
 
Kikade lite på Elgigantens hemsida och hittade några jag blev lite småkär i
 
Nikon D51000 - 16,2 megapixel kamera med vinklingsbar LCD-skärm
 
Nikon D3200 - lite dyrare än den övre och har 24,2 megapixlar

Jag ska försöka att övertala mina föräldrar eller min brorsa att köpa en av dom till mig eftersom jag inte orkar spara pengar så länge plus så kommer jag vilja köpa annat för mina pengar. Jag fyller ju år om cirka 1 månad också, kan ju önska mig en systemkamera då men ville önska mig en iphone 5 också hehe och tror inte jag direkt skulle få båda plus andra födelsedagspaket. Men vi får se hur det blir!

Skitsnack
isa säger:

Jag vill också ha en system kamera

Sv: Tack desamma:)
allt bra?

2013-03-31 | 22:33:16
Bloggadress: http://isajohansson.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
VIP

E-postadress: (våran hemlighet)

Haru också blogg?:

Din åsikt:

Trackback