~ här ska det stå en rubrik ~

Hola bitchez!
 

Det är söndag och jag är vaken fett tidigt. Jag brukar typ vakna vid 12 på helger men aja. Är egentligen helt död efter igår. Igår träffade jag Yasmine och Keven, vi tuggade på donken i Rissne ett tag men vi åt inget. Jag skulle äta men jag hade tappat bort mina pengar på något märkligt sätt och jag var så jävla hungrig! Jag typ ringde till alla och tiggade efter pengar men ingen hade. Sen åkte vi hem till Keven som bor i närheten och jag typ våldgästade hans hem och letade efter något att äta för jag var så jävla hungrig. Hahaha han bah "skäms du inte?" Men när jag är hungrig, då gör jag vad som helst för att få mat. Jag hade lust att sno cheeseburgare av några p12or vi bråkade på donken till och med! Men till slut fick jag pizza av Keven men den var inte god så jag åt inte. 
 
Idag ska jag träffa min orre Jennifer och vi ska som vanligt till plattan och orra ner oss. Vi ska suga av killar för cigg! Nää men vi ska till stan som vanligt och inte göra något speciellt. Jag bloggar sen när jag kommer hem! Puss!


Skitsnack

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
VIP

E-postadress: (våran hemlighet)

Haru också blogg?:

Din åsikt:

Trackback