Onsdag den 27 mars

Hola bloggläsare!
 

Kom precis hem från en nice dag med brudarna. Lärarna i vår skola hade någon jävla lärarutbildning så vi fick halvstudiedag vilket innebar att vi fick sluta halv 12. Jag, Pelda, Natta och Jenni drog till Liljeholmen och käkade på donken. Det var meningen att vi skulle fika på Wayne's Coffee men så jävla osmarta vi va som glömde pengar så det vi hade räckte inte riktigt till att fika. Sen efter att ha ätit på donken så drog vi in i gallerian och kolla lite. Eller jag hade fett ont i magen så jag satte mig på en bänk med Nathalie och vi snackade lite medans Jennifer och Pelda var i olika affärer. Efter att ha varit i gallerian så gick vi ner till Fruktparken och chillade där ett tag. Sen orkade jag inte mer för jag frös och hade så jävla ont i magen så jag gick hem. So here I am!

Skitsnack
Hannah säger:

Jätte fin blogg! Lycka till och hoppas du får många följare på din blogg :)

2013-03-27 | 16:50:13
Bloggadress: http://hannahsfashion.devote.se

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
VIP

E-postadress: (våran hemlighet)

Haru också blogg?:

Din åsikt:

Trackback