Allt i ett inlägg

Hola amigoooz!

Kom precis hem från centrum med en ny skinnjacka från Cubus och lösögonfransar från H&M. Minishoppade lite med mami, hihi. Nää men tänkte berätta om min dag. Idag skulle jag till skolan och märkligt nog så satte jag mig framför min gamla barndomsvän Michelle på tunnelbanan på vägen dit. Det var verkligen jättekul att få träffa henne efter 5 år. Det var lite awkward i början men sen så snackade vi minnen och hade jättekul. Det är helt sjukt hur tiden går så jävla fort! Sen va jag i skolan blabla sen när jag skulle äta lunch så hade Timmy jour och skulle torka bord i matsalen, då la pelda lite pyttepanna på bordet så han skulle torka upp och han trodde de va jag så han torkade upp det och la de på min tallrik med disktrasan så jag flippade ur totalt och skämde ut mig inför hela skolan. Så nu typ dör jag av hunger för jag inte fick äta! Visste kunde ta en ny tallrik men jag var för arg. Sen efter skolan hade jag värsta mensvärken så jag åkte hem, då så bad mamma mig följa med till centrum fast jag egentligen inte orkade. Men det slutade med att jag gjorde det i alla fall. Ja fett intressant dag! Nu ska jag plugga, ciao!


Skitsnack

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
VIP

E-postadress: (våran hemlighet)

Haru också blogg?:

Din åsikt:

Trackback