Mina planer för idag

Det här lär bli en ganska tråkigt fredag för min del. 
Just nu sitter jag och kollar på tonårsbossen på tv3play hahah, om jag inte dör av garv. Ett program som dessa överklassorrar bordet ta del av (okej måste sluta skriva om dom). När min pappa kommit hem ska jag kolla om Jennifer är vaken, sen måste jag till henne och leta rätt på mitt sl kort jag tappat bort. Var hos henne igår och är rätt säker på att den ligger nånstans i hennes rum. Efter det så ska jag och pappa på BUP-möte och efter det kommer jag väl antagligen stänga in mig på mitt rum. Orkar inte träffa någon idag för att jag vet att jag ändå kommer bli deppig och tråkig så då får jag väl vara emo och låsa in mig på mitt rum som vanligt. 

Skitsnack

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
VIP

E-postadress: (våran hemlighet)

Haru också blogg?:

Din åsikt:

Trackback