Lazy Wednesday

TumblrA light heart lives long
The Lazy Day Outfit!Whatever.'s Photos | via Facebook(100+) chanel | Tumblr♡
 
Godmorgon finisar!
 

Haha, jag bah "finisar", fan va gay! Idag är det onsdag och jag skulle egentligen träffa Josef men jag är alldeles för lat så jag stannar hemma. Om han ringer och frågar så säger jag bara att jag sov eller nåt. Tänker bara relaxa hemma, kolla på film, dricka latte, ha mysiga kläder och sånt överklassorrar gör. Haha, asså jag kan verkligen inte släppa det där med överklassorrar, ändå tar jag typ såna bilder själv ibland eller från weheartit. Men nej jag sitter faktiskt i en ful Canada tröja och ett par hollister shorts, helt jävla ful i ansiktet och mitt rum är kaos. Det är slut på latte hemma hos oss så en sån där lazy day som på bilderna blir det inte för mig lol. Men jag ska faktiskt droga Skins, läsa bloggar och dricka nåt gott. Iste kanske! Det är jättefint väder idag men jag är helt död, kommer fan inte upp ur sängen trots att jag vakna typ 7. Men ja, så jag tillbringar resten av dagen i min lilla mysiga säng tills jag känner för att gå upp.
 
Bloggar sen! Puss!

Skitsnack
mlie säger:

SV: kul att du kommentera på min blogg men ist för att göra massa reklam kan du skriva en vanlig kommentar, folk gillar inte reklam utan uppskattar med vanliga kommentarer och klickar då ofta in och ger en kommentar tillbaka

2013-04-03 | 19:24:57
Bloggadress: http://mlieaxelsson.se

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
VIP

E-postadress: (våran hemlighet)

Haru också blogg?:

Din åsikt:

Trackback