längtar till sommaren!

jewerly.The Look | via Facebook(1) fashionFashionsweater, fake, chanel, bag - WheretogetmyfashionneedsFashion | via FacebookAnnika O.LoveHANNA FRIBERGfashionFacebookNausica on PicYoubeaches and summer<3 / Summer glow
 
Det är bara april men har redan planerat en massa inför sommaren. Jag längtar som fan! Dessutom kan man ha en massa fina outfits och man behöver inte tänka "kommer jag frysa?" Man är faktiskt ganska ful under vintern för man måste tvingas ha tjocka jackor och fula skor. Men under sommaren kan man ha på sig nästan allt! Jag tror jag längtar mer till mina outfits än till vad jag ska göra haha.
 
Men i sommar ska jag hänga med kompisar som vanligt, vara på grönan (skaffar förmodligen guldkort i år igen, fjortis lol), bada såklart och sen i slutet av juni åker jag och min familj till Ghana och kommer tillbaka en månad efter. Då blir det ung08 och the voice!! Åh vill ha sommar nuuuu!
 

Skitsnack

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
VIP

E-postadress: (våran hemlighet)

Haru också blogg?:

Din åsikt:

Trackback